Dank je wel voor je bestelling! We zorgen ervoor dat jouw pakketje snel, netjes en duurzaam wordt bezorgd. Wij zorgen namelijk even graag voor de planeet als voor jou. Bestel je voor 21.00 uur? Dan kun je jouw producten de volgende dag verwachten, dankzij onze samenwerking met PostNL.
Wanneer wordt mijn pakket verzonden?
Direct wanneer jij jouw bestelling hebt betaald, gaan wij voor jou aan de slag. We zorgen dat we de juiste producten gevonden hebben, inpakken en naar jouw adres sturen. Dan leveren wij het pakket aan de postbezorger van PostNL.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Bij ons betaal je € 5,99 om jouw pakket in ontvangst te kunnen nemen. Dit is het standaardbedrag van PostNL voor een pakket tot 10 kg.
Vanaf welk bedrag betaal ik geen bezorgkosten?
Gratis bezorging? Dat krijg je vanaf € 45. Tot die tijd rekenen we een klein bedrag om je producten bij je thuis te brengen. Gooi nog een lekkere shampoo , een fijne dagcrème of die leuke aanbieding in je mandje, en je bestelling komt zonder extra kosten jouw kant op!
Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Jouw pakket wordt zo snel mogelijk geleverd. Bestel je voor 21 uur, dan heb jij jouw producten de volgende dag in huis. Let op: wij zijn afhankelijk van PostNL. In drukke periodes kan jouw pakket wat vertraging hebben. Houd jouw track and trace code dus goed in de gaten. Ook houden wij je via de mail op de hoogte van de status van je bestelling.
Kan ik een tijdvak kiezen voor de bezorging?
Het is helaas niet mogelijk om een tijdvak te kiezen om jouw pakket in ontvangst te nemen. Via de track and trace van PostNL kan je wel opmerkingen toevoegen. Ben je niet thuis of wil je het pakket bij de buren geleverd hebben? Geef dit door.
Hoe kan ik mijn pakket retourneren?
Het kan gebeuren dat een product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet of je deze niet meer nodig hebt. Als je het product nog niet hebt geopend, kan je deze meestal retourneren. Hier vind je meer informatie over ons retourneerproces.